פעיל הקירוב מפתיע: "היום יותר קל לקרב מפעם"

נתי קאליש No Comments on פעיל הקירוב מפתיע: "היום יותר קל לקרב מפעם"

לרגל המעמד השנתי של "לב לאחים" התראיין בתכנית הפוך על הפוך אצל הרב משה בן לולו הרב מנחם קפלן פעיל לב לאחים באיזור הצפון: "היום כולם רואים את פשיטת הרגל בחינוך הממלכתי ואת איבוד הערכים, ומצד שני את המידות הטובות והדרך ארץ של הילדים בחינוך התורני"

10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו, התראיין הרב מנחם קפלן פעיל "לב לאחים" באיזור הצפון.  הרב קפלן תיאר את  מעמד "אז נדברו" שמשודר כעת בוידאו באתר ובשידור ברדיו: "ברגעים אלה מתחיל הכנס השנתי של לב לאחים. הכנס בבנייני האומה בירושלים עד 11 בלילה. הגיעו קרוב ל-2000 מתנדבים. היום ישבו על הבימה כל חברי מועצת גדולי התורה של דגל התורה, ויהיו שאלות ותשובות עם חבר מועצת גדולי התורה מרן הרב יצחק זילברשטיין שליט"א".

 

הרב קפלן גם דיבר על הפאנלים שיהיו בכנס: "בנוסף יהיו פאנלים של מושבים: מושב בית המדרש, מושב נערים, ופאנל "רישום" לזכרו של מזכה הרבים הרב אורי זוהר זצ"ל. כשאת הפאנל הזה ינחה מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שליט"א. זו הנקודה החזקה ביותר של הרב אורי זוהר זצ"ל, שהיה נוסע וטורח עד הצפון לדבר עם הורי הילדים שישלחו את ילדיהם למוסדות תורניים. וכך עשה לא פעם ולא פעמיים ממרום גילו, ולא חס על כבודו. הרב אורי זוהר היה מגיע להרצות בכל הארץ ועשרות אלפים חבים לו את חייהם". 

 

הרב משה בן לולו שאל את הרב קפלן, האם הרישום מצליח בחודשים האחרונים בשל גל ההסתה המשתולל ברחובות? הרב קפלן ענה: שאדרבה "היום יותר קל מפעם". בגדול, עם ישראל אוהב את מסורת ישראל, ורוצה חינוך יותר טוב לילדים שלו. היום גם כולם רואים את פשיטת הרגל בחינוך הממלכתי ואת איבוד הערכים, ומצד שני את המידות הטובות והדרך ארץ של הילדים בחינוך התורני".

 

בסוף הראיון פנה הרב קפלן למאזינים: "היום יש בלב לאחים 4000 מתנדבים. תארו לעצמכם מה היה קורה אם היה לנו 10,000 מתנדבים?" כאן הזכיר הרב קפלן את המספר המוכר- 1800-550-300 ופנה לכל אחד ואחד שיכול להקדיש מזמנו לקירוב רחוקים שיתקשר וישפיע. 



0 תגובות